Sängen ropar på mig "kom"

Sängen hägrar nu, jag ska bara skriva ett blogginlägg innan det blir bums i säng, vet att jag måste sova om jag ska orka upp imorgon, frågan är bara om jag tar mig upp ändå. Min buss går 0940 från bygdeå, den ska jag hinna med. Innan det ska jag hinna göra mig i ordning, duscha äta frukost och cykla till busshållplatsen, suck. Jaja, det blir väll att ställa klockan på halv 8 eller kvart i 8, jag menar ställer jag den på halv går jag säkerligen inte upp förrän strax efter 8 ändå, så frågan är ju vad som är bäst. Just nu känns det dock som att jag bara vill sova, sova hur länge som helst, men man kan inte få allt här i världen, har man tagit på sig något så får man faktiskt göra det också, så enkelt är det. Ska packa väskan också. Räkna pengar, måste ju köpa något att käka imorgon också *L*. JAg vet dock inte hur länge jag blir på stan, men minst till 1800 skulle jag tro, så om någon har vägarna förbi så kom gärna och säg hej till mig=)
 Men nä nu blir det sängen, skriver väll kankse imorgon när jag kommer hem, beroende på när jag kommer hem, eller ja om man nu ska vara riktigt petiga så är det ju faktist idag. Så ja. Jag kanske till och med skriver idag ;).
 Men ärligt, jag ska verkligen försöka komma igång med det här med bloggandet nu, det verkar ju som det har blivit en bra början än så länge. Försöker så gott jag kan att blogga varje dag, alla dagar går det dock inte lika bra, men jag gör verkligen så gott jag kan, och det är väll det som räknas, eller? Det kommer nog bli betydligt mycket mer uppdateringar när jag får min skoldator, som vi skulle fått i veckan. Så jag hoppas för allt i världen att vi får våra datorer nästa vecka. Särskilt eftersom våra lärare också vill att vi ska få dom, eftersom vi inte kan göra lika mycket när vi inte har några datorer. Så ja ni kan väll bara snälla hålla tummarna för att vi får våra datorer nästa veck *håller tummarna*. När jag fått den ska jag göra en ny bloggdesign, eftersom jag troligt får CS4 då. Så Emma, hoppad du håller ut, jag gör vad jag kan för att få Photoshop installerat här, men :(. Hoppas du inte dör av väntan, du ska få en desto bättre design när jag väl sätter igång=) för att du fått väntat så OTROLIGT länge. Min syster har för den delen lärt mig hur jag ändrar typsnitt på texten idag. Tack Sandra=). Så det blir nog en hel renovering av min blogg i framtiden, det skulle minstsagt behövas.
 Nej men ärligt, nu måste Jag sova, så jag säger God Natt, Kramen<3

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej. Vilken trevlig blogg du har! Få se om man tar sig ner på stan idag. Var ju och kikade igår på all aktivitet på stan me VIPgalan igår. Synd att vädret inte var mer samarbetsvilligt //Helena


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback