So tired

Bilder kan säga mer än tusen ord, ja idag känns det verkligen så måste jag säga faktiskt, jag kan inte bestämma mig för om det är en bra dag idag eller om det bara är en sådan där dag när jag känner mig allmänt nere. Men det är färre sånna dagar, och för varje dag som går känns dom som dom blir färre och färre, det gör mig glad, jag har äntligen fått en nystart, det gör mig glad. Jag trivs, jag mår bra, jag har roligt, och ser framemot att få gå till skolan. Det har verkligen blivit något roligt istället för en plåga som det var ett tag på högstadiet.
Men detta beror då på att jag måste hamnat i den härligaste klassen ever liksom. Så underbart, verkligen. Eller ja nu kan kalla oss för nördarna, eller vad säger du Lisa ;P

Påtal om något helt annat har mitt besökarantal börjat gå upp nu, men vars är alla kommentarer, kommentera tack, okey nu tror ni jag har fler hundra, men ca 10 om dagen, men hallå, jag skriver fortfarande bara för min egen skull liksom, inte för att jag förväntar mig att någon ska läsa det alltså.
MEn nu ska jag avrunda och faktiskt sova i tid för en ¨gångskull. Haha, Kramen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback