Svenska

Sitter på skolan nu, ska snart börja svenskan sen har vi lunch. Vet dock inte ens varför jag är på skolan eftersom jag egentligen hade tänkt vara hemma idag, mår inte allt för bra efter helgen. Men sånt är livet, man får leva med det. Jag hoppas bara itne att jag blir sjuk, det orkar jag verkligen inte faktiskt.

Jag börjar när som helst, vet inte vad vi ska göra, eller jo vi ska nog skriva en nyhetsartikel tror jag, men är inte säker. Sen har vi Medieproduktion, då ska vi typ redovisa tidningarna, men är inte säker på det heller faktsikt.
Jag vet inte hur det går för dom att redigera den klart heller.
Men jag tror att det går bra, hoppas i alla fall.
Nä nu börjar jag, bye<3 Kramen

Kommentarer
Postat av: HejHEJ! :)

om du var en turk! så kanske du skulle förstå!

2009-09-28 @ 14:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback