Torsdag

Atja, nu sitter jag på skolan och väntar på att lektionen ska börja(datakunskap), det känns inte så otroligt taggat, när vi hörde vad vi typ skulle få göra, men man får väll göra det bästa av det i alla fall.
Efter lunch har vi i alla fall frilufsdag, hela klassen valde promenad(eller inte riktigt hela klassen, men nästan, kanske inte var så oväntat).  Och efter det slutar vi, så det blir skönt, hoppas på att sluta tidigare än vi gör i vanliga fall.
Sedan blir det i alla fall att dra hem, eller till stan, det beror på vad klockan blir och hur mycket energi jag har till att göra något också. Ikväll blir det i alla fall Lindigruppen, ska bli riktigt roligt.
Ska nog hämta nå DVD filmer hemma också som jag kan se på datorn, då har jag något att göra på bussen påväg hem, även om det bara är ca 40 minuter så. MEn det är faktiskt ganska trist och bara sitta där.
Men nu ska jag ta och avrunda. Kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback