Torsdag!

Åh vad jag älskar Torsdagar, verkligen. Torsdagar måste vara den bästa dagen någonsin, och det menar jag av hela  mitt hjärta också. Allt har varit så fint idag, verkligen. Först skola, började halv 1, hade mediekunskap. Skulle skriva något om nå tidningsurklipp, men hade inte tagit medmig några, men det löste sig i alla fall. Men hann inte skriva något ändå, blev så frustrerad över en insändare i VK från den 26e Augusti, så jag blev helt blockerad. Men men. Thats it.
Sedan käkade jag på subway eller ja jag köptematen där. Sedan cyklade jag till böleäng och käkade medans jag väntade på att resten av folket skulle komma. Min macka hade dock blivit lite mosad påvägen, men den var lika god ändå. Ja alltså han som jobbade på suway måste avrt döv jag sa att jag skulle ha tomat på, får jag tomat, ne :S. Aja, så farligt var det ändå inte.
Sedan hade vi Lindigruppen hos jonas, som för den delen hade 2 katter, gick det bra!? inte så värst, men det gick inte dåligt heller, det hade kunnat gå värre om jag säger så, det gick i alla fall över. Vi kom inte fram till jätte mycket, vänta det gjorde vi vist. Jag är bara lite förvirrad, och sjukligt trött. Men Nästa vecka kommer vi veta mer om datum och sånt, om jag inte minns helt fel, vilket jag säkerligen gör. Men kvällen har verkligen varit helt underbar, fylld med skratt och allt, förgyllde verkligen min vecka igen! Det är det jag gillar med Torsdagarna, dom blir alltid så bra när jag får träffa er. Och jag ser verkligen alltid framemot nästa gång jag får träffa er, så är det alltid. Och jag känner nu hur mycket jag verkligen vill göra det här, hur peppad jag är på att skita i allt det andra(ni vet vad) och lägga min tid på det här istället, som jag verkligen mår bra av och som jag får inspiration av, energi, något som inte tar energin ifrån mig, utan ger mig.  Det känner verkligen så skönt om jag ska vara ärlig. Att äntligen ha hittat något jag brinner för som inte får mig att må dåligt *L*
Fick skjuts av Carola från böleäng till busstationen, skulle frusit ihjäl annars. Tack Carola!
Tack för en underbar kväll, ser framemot nästa vecka*L*

Vi har förövrigt inte fått våra datorer ännu, som vi trott, kanske imrn. Men skulle inte tro det va. Säkert tisdag eller onsdag nästa vecka.
kortdag imrgon, slutar 1120, Nice! Då blir det att hämta cykeln och sedan fixa emmas blogg som jag inte hann idag. HAr förövrig mailat filmrecensionen nu, skönt :D
Skriver imrn, kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback