Godnatt

Det förra inlägget publicerades tydligen aldrig, helt knäppt, skulle publicera det innan Idol, men det kom nu istället, det är väl tanken som räknas i alla fall.
 Just nu sitter jag och lyssnar på Martina McBride på spotify "in my daughter's eyes", jag älskar verkligen den låten, har ni inte hör den måste ni verkligen lyssna på den, Och nästan ALLA Martina McBrides låtar är helt underbara alltså.
 Nu har jag i alla fall sett på Idol som ni kanske redan har förstått, och jag måste säga att första personen som sjöng(som jag för närvarande tappat namnet på) var helt sick på att sjunga, började nästan gråta, så bra var hon, och jag har inte lätt för att gråta när jag lyssnar på musik så.  Så hon var verkligen bra, enligt mig, tur att hon gick vidare.
 Jag har även hunnit med att prata med Lollo=D, skulle ringa henne efter Idol, men hon hann ringa mig först=). Om värvarutbildningen som vi ska ha om 2 veckor, kommer bli kul. Och vi skulle fråga om Lollo ville vara med och hålla i ett pass, hoppas hon kan det, skulle vara riktigt roligt.
 Sitter och lyssnar på så mket musik så jag tappar blogg koncentrationen hela tiden, så jag tror det skulle vara lika bra att avrunda detta inlägg... Så här kommer en bild på datorn som jag kanske får imorgon(förhoppningsvis), är det inte den, är det i allafall väldigt(!) likt den på bilden. Men nu ska jag gå och göra min smoothie. Kramen<3


Denb är bara nice! Fast det kommer vara XP på den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback