VIP

God kväll. Jag vill bara börja med att säga tack för en helt fantastiskt underbar dag. Det har varit helt otroligt. Vädret var väl inte direkt på vår sida, men vet ni, det gjorde verkligen inget. Vi har haft så otroligt roligt idag. Bara på några timmar kan man växa väldigt mycket som person, verkligen. Dagen har varit underbar, och har innehållit massor av skratt. Och ett gott skratt förlänger livet vist är det väll så? i såfall har mitt liv blivit otroligt mycket längre idag, för jag har haft så otroligt roligt så det är inte sant. Visst kan jag erkänna att det kändes lite motbjudande att gå upp när klockan ringde halv 8 i morse, och jag snoozade till 10 i, och sedan cykla ner till E4an för att ta bussen som gick 20 i 10. Men vet ni vad, så här i efterhand ångrar jag mig inte en sekund. Det var verkligen värt det. Det var värt att stå på stan mellan 11 och ca 1600. I blåsten, för blåst har det onekligen gjort idag, och inte så lite heller. Men jag hade gott sällskap av Sara, så det gjorde inte så mycket faktiskt.
Så nu undrar ni säkert vad det är jag har hållt på med idag? Och det ska jag berätta nu. Jag har jobbat på VIPgalan, eller nä hjälpt till, rättare sagt. Jag var vid stan vid halv 11 och träffade av en slump Sofia, LB o nåra till av en slump, som också skulle jobba på VIPgalan. Sedan var det bara att sätta igång. Jag och Sara har gjort ballongdjur i massor idag, några har väll blivit, ja mindre lyckade än andra. Och av att man genom ett misstag kan få en hatt, som sedan barnen tycker om, ja det är också ganska bevisat idag, då jag försökta göra en Hund, som inte alls gick som jag ville, och jag gjorde en hatt av den istället, ja barnen verkade gilla den i alla fall. Ja, det gick faktiskt bra för att vara första gången jag gjorde ballongdjur tycker jag. Tack för idag, än en gång.

Träffade även Sarah, en snabbis när dom kom förbi, åh vad glad jag blev, verkligen. Det var jätte länge sedan jag träffade henne. Så det var inte helt fel faktiskt. Men men, nu ska jag ta och avrunda detta inlägg och faktiskt gå och lägga mig, för usch så trött jag har har redan sovit 1 och en halv timme idag, var helt död när jag kom hem idag, min kropp strejkar verkligen. Så godnatt, skriver imrn Kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback