Tisdag

Hello, har inte orkat engagera mig i bloggen idag faktiskt. Men man måste ju inte engagera sig i allt hela tideb, har gjort massa annat idag också faktiskt. Har varit med Carro idag, var länge sedan jag var med henne så det var kul :). Ska börja fixa hennes bloggdesign när jag är klar med Emmas eftersom jag lovat henne före jag lovade Carro. Men men, så, men jag har börjat med emmas, så det är ju en början, dock går det inte allt eftersom jag inte kan med det photoshop jag har nu, men aja, jag lär mig väl anatar jag.
Imorgon har vi Medieproduktion på morgonen ska bli roligt, eller om vi bara har teori kanske det inte är så kul men aja. Vi har ju börjat med våra redaktioner nu och ja det är faktiskt roligt måste jag säga, även om jag inte är så mycket för att skriva nyhetsartiklar och sånt, men de måste göras även det också. Men jag lär mig så det lär ju bli roligare med tiden hoppas jag faktiskt. Jag har inte så mycket att säga just nu faktiskt känner jag och det känns som det mest bara blir en massa tomma ord. Men jag ogillar när jag inte har något att skriva så det inte blir något intressant, eller ja mer intressant än det här i alla fall haha. Men aja.

Jag var även en sväng på stan med Rebecka och Teo efter skolan innan Emma och Carro kom. Nä nu ska jag verkligen stänga. Kramen<3 skriver imrn.
Påtal om något helt annat, detär True blood imorgon ocks´är Idol från Umeå

**** ***** Du är fin, väldigt väldigt väldigt fin<3 Hope you know that.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback