Hellu

Hellu, nu sitter jag här hemma i min säng och lyssnar på Molly Sandén "Hallelujah", vi ska sjunga den men kören, men jag måste väll säga att jag tycker att den är bättre på engelska än på svenska, men jag tycker ju inte att den är dålig på svenska direkt. Men men.
 Det  här är ju nu fjärde gången jag bloggar idag, men jag brukar aldrig ha mycket besökare någonsans mella 7-9 normalt när jag inte bloggar särskilt mycket, idag när jag bloggat mycket har jag betydligt färre besökare än igår då jag hade 9, idag har jag bara  6 (än så länge), men men jag är ju forftfarande inte ute efter att få läsare heller. Det kanske visserligen skulle vara roligt om man hade fler besökare, men det spelar ju som sagt ingen större roll faktiskt.

Dagen har varit rätt slapp, fick ju datorerna idag, som ni kanske har märkt, haha. Så alla har väll suttit vid datorerna rätt mycket kan jag säga, men det är väll så det ska vara när man nyss har fått en ny datorn, var enda liten rast på typ 5min har nästan hela klassen startat datorerna. Så det känns som man inte gjort något annat än att suttit inne i klassrummet idag. Nu har vi ju dock inte använt datorerna till alla lektioner idag heller, men dom har varit på bordet sedan vi fick dom, förutom när vi gick på lunch då, då låste vi in dom i skåpet, annars har dom stått på bordet nästan hela dagen. Men det känns skönt att vi Äntligen har fått dom faktiskt. Vi ska även få dataväskor/skolväskor, som man egentligen får beställa själv och kostar krin 100-120kr, men vi skulle tydligen få dom, om dom inte ljuger för oss, men det kan jag inte tänka mig faktiskt.
Men jag kan säga att man blev något lycklig när man går och frågar idag om våra datorer är klara och dom säger alla utom 2 och att dom 2 tar Ca en kvart att fixa, och sedan när man ska ta rast så kommer dom ;D Dom var ju som sagt ganska efterlängtade. Men EC har inte fått sina än, skulle tro att dom får sina imorgon.

Nä nu ska jag Avrunda detta inlägg och sätta mig o se Idol, även om jag redan har missat början, men det gör inte så mycket. Efter idol blir det True Blood. Jag är helt inne i den serien nu alltså. Den är ju bara så bra. Och förra avsnittet var ju så grymt spännande. :D
Sedan får man väll se om man sätter sig och ser någon film på datorn eller om man är så sjukt trött så man kanske borde sova, det sista känns mer lämpligt så det lär nog bli det skulle jag tro.
Nä det är bäst jag slutar så jag inte missar hela Idol, ska nog göra mig en Smoothie också. Kramen<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback