Friday, no computers!

Nu, äntligen är det helg, så skönt, verkligen. Inte för att det blir så mycket via direkt, men aja. Ska upp tidigt imorgon, eller hm ja tidigt för att vara lördag i alla fall. Ska in till stan imorgon, det är VIPgalan, ska bli kul. Anna frågade om jag ville hjälpa till, och har jag något annat för mig, ne faktiskt inte, så då kunde jag ju lika gärna hjälpa till=)
Just nu är Sandra och Claire här och vi ska snart spela top trumps, så jag ska skriva detta snabbt innan jag ska gå ut och göra det. =) Vi har ätit gott, och ja, bara haft det trevligt. Ska väll kanske inte vara vaken sådär jätte länge eftersom min buss går 0940 imorgon och jag måste hinna cykla dit och göra mig i ordning, ne usch jag vill inte FY!!! Men det blir säkert jätte bra tror jag=)

vi har inte fått våra datorer ännu, vilket inte känns sådär jätte roligt, men det är väll bara att hoppas på att vi får dom nästa vecka, *håller tummarna* Jag tror tisdag eller onsdag, men vi kanske itne får dom nästa vecka heller man vet aldrig, men jag känner att man börjar tappa tålamodet nu kan jag säga. ALLA andra skolor, dvs alla andra kompisar har fått sina och haft dom sedan förra veckan, men vi vet inte alls när vi får dom, när dom kommer eller något. Men man får väll se det från den ljusa sidan, vi får sprillans nya HPdatorer, vilket inte är helt fel kanske*L*. Dvs dom måste om installera dom för det ska inte vara vista på dom utan XP, och fullstort tangentbord, om det är sån dator som Sofie har, vilket hon säger att det är och då får vi väll lita på det *L*
 Nej nog om dom nu, nu ska jag pallra mig ut till dom andra och spela =) Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback