020410

Förlåt för dålig uppdatering. är så seg så förbannat jävla seg så jag skulle kunnda dö alltså. Jag vet inte vad jag ska göra alltså. Har legat och vilat hela dagen liksom men det verkar inte spela någon roll alltså. Är ändå lika trött, det är hel knäppt om jag ska vara ärlig.
Filmkvällen var väll sådär igår, den var långt ifrån superbra men den var inte superdålig heller, av vissa omständigheter så blev den inte så lyckad som önskat, men det är sånna smällar som man får ta ibland faktiskt.
Jag sitter i alla fall i stugan just nu och vill bara hem till min säng och sova i min egen säng. Jag har förövrigt inte sovigt(ordentligt) på typ 35 timmar, det kanske är på tiden att jag går och lägger mig snart kanske.
Vet inte när jag kommer hem heller, antingen på söndag eller på måndag, personligen hoppas jag på söndag, men det är jag de. Nu orkar jag inte blogga mer faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback