040110

Ska packa, borde packa, vill packa.... Orkar inte packa, där gick gränsen för min ork. Jag orkar verkligen inte packa till stugan om jag ska vara ärlig, jag är allt för trött för att orka det faktiskt. Jag måste packa, för jag ska dra till UNF om ett litet, litet litet tag och ha filmkväll med massa fina UNFare. Funderar nästan på om jag ska ta en powernap innan men det känns inte riktigt som jag har tid med det om jag ska vara ärlig.
Känns bra att ha dragit ihop en filmkväll faktiskt, att få umgås med UNFare är faktiskt aldrig fel, det vet alla som är UNFare! Det är helt underbart(ja, oftast i alla fall). Kameran ska med, det är ett måste!
Men jag måste avrunda nu och packa. Kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback