070410

Ligger hemma i soffan just nu, fryser som bara den och försöker sammla kraft. Ja till minsta lilla sak, jag orkar inte gå och göra mig i ordning heller. Men jag borde för jag planerar att hinna med bussen som går  i från Röbäck och ska jag hinna med den bussen är det bäst att jag ökar kanske.
Sedan håller jag på att bli förkyld också och det känns ju inte särskilt roligt, vill ju vara frisk men inte då, jag håller på att nysa hela tiden, men that´s life antar jag.
Jag ska som sagt ta bussen in till stan,  timme i förväg, WHY? jag vet inte, funderar på att skita i det och vänta en halvtimme till, äsch det får bli så jag orkar verkligen inte stressa idag, känner verkligen för att ta det lugnt idag, det behövs sånna dagar också. Jag ska i alla fall till stan och träffa Sara, ska bli kul faktiskt.
Men tiden går segt, en halvtimme är länge fast nu finns det inte en chans att  jag hinner göra mig i ordning och hinner med bussen, dumma mig, varför gjorde jag inte som jag hat tänkt bara?
får ta en powernap eller något i den stilen. orkar i alla fall inte skriva mer... kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback