110410

Jag ligger hemma i men egen säng just nu, och det har nog inte kännts såhär skönt att vara hemma i min egen säng på väldigt länge. Jag är fruktansvärt trött men kände att jag ville blogga innan jag skulle lägga mig. Det är skola imorgon, och det känns väll sådär om jag ska vara ärlig, det är nog inte tänkt att det ska kännas superbra eftersom lovet har varit helt underbart.
Gårdagen spenderades med att packa UNF material för att sedan sätta mig på bussen till skellefteå. Väl framme i skellefteå gjorde jag vadå? Ja, jag har inte en aning om jag ska vara ärlig. väntade på att My skulle komma, villket hon gjorde efter ca en  och en halv timme, men det var ganska skönt att inte göra något alls också faktiskt. Fick träffa David och Linnea som det förövrigt var en evighet sedan jag träffade före det. Gick runt massa för att my skulle få upp sitt lås till cykeln och sedan drog David hem och jag, My och olof hem till my och käkade. Och gjorte inte ett skit resten av kvällen, så lugnt var det minst sagt. somnade vid 1 någon gång och vaknade 4, var as pigg men tvingade mig själv att somna om så jag somnade och vaknade hela tiden fram tills typ 10. Vi gjorde frukost och surrade bort tiden innan jag var tvungen att dra mig till busstationen för att åka hem. Tack My, jag hade jätte trevligt<3
Åkte till kontoret och surrade bort lite tid med tove. Insåg hur uppbokad jag är: Åsele nästa helg, DSS helgen efter det, sedan valborg, sen Söderhamn, helgen efter det kanske skellefteå(om jag får), sedan är jag ledig och helgen efter det är det brännbollsyran. Och påtal om det, imorgon blir detantagligen möte. men nu ska jag sova. kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback