120410 plugg!!

kommer plugga ihjäl mig närmaste veckan, fram tills fredag. ska hinna med att göra alla jävla resuppgifter som jag har, det är "straffet" för att jag inte orkat tidigare. nu tvingar jag mig själv att göra bort ALLA den här veckan istället. Det är nog ganska sjukt egentligen. så om jag inte bloggar något under veckan så är det därför! Jag gör då detta för att få åka till Åsele i helgen med Distriktstyrelsen, det var enda villkoret för att jag skulle få åka för mamma. Så vad gör man inte. Blir att plugga jävel och verkligen engagera sig nu känner jag. Dock vet jag inte hur det kommer gå men jag ska fan klarar det. Det har jag bestämt mig för, och då har jag tänkt klara det också bara så att ni vet det!!
Jag vill så grymt gärna till Åsele så att det är bara att ligga på allt vad jag kan, blir nog att plugga jävel imorgon efter idrotten för att få något gjort. Sedan ska jag lämna in en fördjupningsuppgift också, på torsdag. Grattis att jag kommer att hinna det liksom, skulle inte tro det alltså.  Men lite pepp talk med mig själv får så lov att hjälpa. Och nu ska jag sova så jag orkar med morgondagen. Kramen<3

ungefär så känns det just nu, ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback