130410 rest

Ibland blir man bara så less! Bara så att ni vet det. Jag har verkligen jobbat as hårt med marknadsplanen som vi ska göra på median dom närmaste 5 veckorna.  och jag har valt att göra en marknadsplan för UNF, vilket alla vet att jag verkligen, verkligen är intresserad av. Så jag kan ju som redan allt vi behövde skriva och behövde inte engagera mig så fruktansvärt mycket för att leta upp information, fundera på vilken aktivitet jag ska göra och så. Eftersom jag redan har en massa förslag på vad man skulle kunna göra, kan använda siffror sedan tidigare saker vi har gjort. Så jag är redan klar med den, eller ja nästintill det är bara en flyer jag ska göra sedan är jag klar med den. Och när jag sedan går till min lärare och säger det får jag till svar "om jag tror att ett arbete tar en månad att göra så gör du det inte på en timme" ungefär det svaret i alla fall. Och visst, jag kan väll förstå henne, men samtidigt så är jag faktiskt grymt insatt i UNF och spenderar större delen av min tid när jag inte är i skolan på just UNF, och jag vet vad det handlar om. Så varför skulle jag inte kunna klara det på några timmar liksom? Jaja, skit samma. Det är väll lika bra att jag plågar mig och skriver ännu mer eftersom hon inte verkar tro att jag kan ha gjort klart det och då lär jag väll knappas få ett bra betyg om jag lämnar in det nu heller... Men men. ville bara bubbla av mig lite.

Sitter på skolan och gör restuppgifter nu, har redan lämnat in tre stycken idag. det går faktiskt bra det här ju. Jag ska snart börja med min skriftliga del till reklambilderna som vi gjorde förut och skicka in den, vet bara inte hur jag ska börja, men jag kommer på något. Har nyss gjort omprov det gick väll kanske sådär kan ju inte påstå att det kändes som om det gick super bra direkt men! Jaja, nu är det väl bäst att jag fortsätter med mina restuppgifter.
Kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback