140410

Sitter på skolan nu och har nyss haft Media, Svenskan börjar om 10 minuter = fortsätta skriva på min novell. Den ska förövrigt vara klar imorgon och jag har inte ens hunnit skriva ett A4 än. Måste verkligen öka nu så att jag hinner klart med den. Sedan ikväll så blir det att göra engelska uppgifter, A Legende of Knockmany och om Robin Hood. sedan imorgon ska jag göra Informal and Formal English om jag inte hinner med den idag. Men alla dom är ganska enkla tror jag. sedan är det bara 1 mindre sak kvar att göra tror jag. Ska kolla lite extra så jag verkligen inte missar något. men klart måste jag hinna innan fredag i alla fall. Så ikväll blir det  verkligen att plugga när jag kommer hem.
Men det är verkligen värt det ändå.
Kanske ska köpa nya skor idag, får se, det beror på när jag kommer hem faktiskt. Men jag hoppas att jag hinner hem i vettig tid.

Kom just på att jag måste plugga lite hårdare än jag hade tänkt ikväll för jag ska till tandläkarn imorgon och sen ska jag ha planeringsmöte till typ halv 7 kanske.  Så måste verkligen plugga hårt ikv så att jag hinner med allt jag ska.
Aja, börjar nu. kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback