150410

Min statistik ser för närvarande väldigt ironisk ut måste jag säga, skrattade lite smått åt den när jag såg den. Men sånt är livet. Jag sitter för närvarande och lyssnar på Fireflies med Owl city. Den är uttjatad, jag vet men jag anser fortfarande att den är bra så! Jag försöker skriva på engelskan men det går verkligen åt helvete för jag fattar typ inte ett skit om jag ska vara ärlig. Men jag vet att det är bara att plåga mig själv och göra den. Jag ska göra klart den på 25 minuter, sedan ska jag sova och imorgon ska jag göra bort Robin Hood sedan är jag klar. Och på Robin Hood ska jag skriva något som ska ta 2 minuter att berätta. Det kan väll inte vara så svårt tycker jag?  Jag menar 2 minuter är ju faktiskt inget alls liksom.
Jag skrev klart Novellen och lämnade in den i tid, den blev lite mer än 3000 ord, och jag är faktiskt nöjd. Skrev cirka 1800 ord idag, det kallar jag effektivt om jag ska vara ärlig.
Men nu måste jag avrunda så jag kan göra klart engelskan. kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback