180410

Underbart, helgen var så fruktansvärt underbar så jag för närvarande kan leva på hur länge som helst. Helgen har verkligen varit super bra. Tove, Malin, Jakob, Erik och Sara tack för en super bra helg<3
Har spenderat helgen i Åsele med DS (- My och Elin :( ) för kick off/arbetshelg.
Började med bussresa till Åsele, som faktiskt gick ganska snabbt för att sedan handla mat på Ica, Grillad kyckling och potatissallad<3
Åt och handlade mer innan Tove gick hem Och jag och jakob gick tillbaka till lokalen och försökte se på film på Voddler, men det laggade sönder så det gick inge bra. Slutade med att vi spelade Innebandy istället. Och jag höll nog på att få en hjärtattack där tror jag. Det var bara jag och Jakob i lokalen och jag trodde att jakob låst dörren. och när jag kollar ut mot hallen så var det först så var det ingen där, när jag springer fram, och sedan tillbaka så jag ser hallen igen så ser jag att det står en människa på knä där. Det var alltså Erik, men jag blev verkligen skit rädd alltså. Sedan kom Tove och MAlin och vi fortsatte spela innebandy allihopa innan vi körde en presenationsrunda med massor av rolig info om oss. Den ska komma upp på
UNF bloggen senare tror jag, då får ni läsa där.
Somnade vid 3 någon och skulle få ha sovmorgon till 10, men icket. klockan 07:55 typ rinde Toves telefon och icket att vi somnade om efter det. Så inte allt för många timmars sömn blev det, men det gjör inte så mycket faktiskt.

Lördagen bestod av tunnbrödsbak, eller ja jag bakade inte, jag fotade för att min astma strejkade och inte alls kände för att vara på min sida, men jag fick en massa fina bilder. också hade jag grymt trevligt. Sedan kom Malin och ERik ut och vi gjorde pizza, och ja vi fotade en del också. (bilder kommer senare)
Min pizza blev fail, totalt misslyckad, den blev en degklump, men jag orkade inte värma den mer så jag åt upp fyllningen.
Sedan blev den att åka skrana och jag (dum som jag är) hade inte med mig rätt kläder så jag frös hur mycket som helst, men hade kul ändå.
Åkte och bastade, hur skönt som helst alltså. Bastu är verkligen hur underbart.

Söndagen bestod väl typ i att vi åt frukost och hade möte innan jag, Sara och Jakob satte oss på bussen till Umeå.

Helgen var verkligen helt underbar. Och jag tror att det här året med DS kommer bli grymt!
Bilder kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback