200410

Mamma kanske är sjuk! Jag vägrar, sten vägrar bli sjuk nu alltså! Jag kommer verkligen inte bli sjuk det har jag bestämt mig för. För jag ska vara frisk och åka till ludvika i helgen med DS på DSSen. Och inget ska kunna stoppa mig från att åka så jag kommer att vara super frisk på fredag när jag ska åka! Bara så att alla vet det. Och jag kommer inte tillåta något virus att smitta mig så att jag blir sjuk. Jag ska bygga en skydsmur som inga virus kan ta sig igenom!

Jag ska vara mer tjurig än jag någonsin har varit förut och jag kommer inte vara mottagligt för något som helst virus den här veckan. Kör pepptalk med mig själv för att jag inte ska bli sjuk. Det funkar, bara så att ni vet det tänkte jag.

Hur som helst sitter jag på skolan just nu och väntar på att tiden ska gå. Kan inte gå ut ur klassrummet för jag är rädd att jag ska bli dödad eftersom jag inte vet vem som har mig i hitman. Och det är allt för få kvar nu för att jag ska orka bli dödad. Nog för att det känns som att typ alla har bildat pakter nu. Så det kan bli jobbigt alltså. Men det får så lov att gå faktiskt.
Har jag klarat mig så här långt så klarar jag mig lite längre, så är det bara helt enkelt alltså.

Men nu orkar jag faktiskt inte skriva längre. KRamen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback