210410 sova

Life is a bitch and then we die.

Är trött och ska alldeles strax lägga mig för att sova, först ska jag bara borsta tänderna känner jag.
Sitter med datorn i knäet och håller redan på att somna. Dagarna blir längre och längre, nu ska jag korta ner dem känner jag! Måste börja sova mer så ska öka med att skriva detta inlägg innan jag snabbar mig och gör mig klar för att äntligen få sova. Ska bli så otroligt skönt alltså.

Imorgon är det som sagt torsdag för er som har missat det alltså. Lång dryg dag och jag har ingen motivation alls till torsdag imorgon, men jag får helt enkelt plåga mig igenom dagen och gör det bästa jag kan utav det.. Och vara lycklig att det snart är fredag och få åka till Saxenborg och få träffa massa roliga människor, te x Frida, som jag inte träffad sedan i November någon gång! Kommer verkligen bli en superbra helg känner jag på mig. Sedan åker man ju med världens härligaste människor också. Så jag ser fram emot resan också.

Har träffat världens bästa Diza idag<3 Vi umgås allt för lite nu sedan jag slutade på Teg. Det är inte Okey tycker jag.. Men det var fint att få vara med Diza, jag har verkligen alltid superroligt när jag umgås med henne!

Men nu borde jag börja avrunda detta inlägg och borsta tänderna istället för att sitta här och slöa. För då kan jag lika gärna sova faktiskt, det gör mer nytta!!
Kramen<3

UNF västerbottens DS!! Underbara människor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback