210410

Jag lever fortfarande! Och det ska jag fortsätta göra också kan jag lova. Jag ska verkligen se till att hålla mig vid liv alltså, inget ska få stoppa mig nu alltså. Okej, det kommer bli ett jätte trist spel bara för att jag fegar, men jag menar ALLA andra verkar veta vem det är som har dom, men det verkar inte finnas någon som vet vem det är som har mig, så jag känner mig ganska osäker om jag ska vara ärlig. Är ganska paranoid, men det får helt enkelt vara så.

Det är onsdag, halva onsdagen har gått, tiden går snabbt framåt och det gillar vi verkligen. Bara en och en halv dag tills vi åker till Ludvika nu, och jag börjar fundera på om jag egentligen måste börja packa redan idag kanske. Eftersom jag kanske är upptagen imorgon kväll. Så jag kanske borde börja packa idag i alla fall.
Hur som helst så kommer det att bli grymt roligt tror jag. Ser verkligen framemot det!

Har Matte snart, sedan Naturkunskap, läxförhör, sen har jag omprov i Engelska, tror ni seriöst att jag kommer klara det? För det kan jag säga, att det tror inte jag att jag kommer göra, men jag får helt enkelt göra mitt bästa alltså!
Vet inte ens vad jag ska skriva, hade massa andra saker att skriva tidigare men dom är som bortblåsta nu. Så jag avrundar detta inlägg nu... Kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback