220410 Soon

Haha, jag har 32 sidvisningar idag, vem av er läsare har haft tråkigt egentligen? Det är lite småroligt när man kollar statistiken också har man 32  sidvisningar, men bara ett fåtal unika sidvisningar.

Jag har packat nästan allt nu, bara några småsaker kvar så är jag klar, men dom åker ner imorgon bitti när jag har gjort mig i ordning. Det här kommer bli så totalt underbart, coh jag kan inte fatta att det verkligen är imorgon vi åker. Kommer bli en bra resa tror jag, jag känner det på mig liksom.
Tove hämtar mig på skolan ca 10:30 imorgon. Så det är bara att se till att jag har med mig allt imorgon när jag åker till skolan så jag verkligen inte glömmer något, och det som är glömt, ja det är helt enkelt glömt alltså.
Men ska väll dubbel checka någon gång imorgon så jag verkligen är 100% säker på att jag har med mig det viktigaste.

Men nu ska jag faktiskt avrunda och sova. Är verkligen hur trött som helst. Kramen<3

DS (- Elin & My :( )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback