230410 today!

Bara några få timmar kvar nu tills jag åker. Är verkligen über taggat om jag ska vara ärlig. Allt känns verkligen superbra.
Allt är packat och klart, förutom det jag glömde, jag visste att jag skulle glömma något. Jag skulle ju ha med mig något som jag kunde äta på, tror ni att jag har det? Nej det är så klart att jag inte har det, det är ganska typiskt mig faktiskt, men jag får se till att lösa det. MP3 ska laddas liksom kamera batteriet, men jag vet inte hur jag ska kunna ladda det eftersom det känns väldigt taskigt att sno ett eluttag bara för att jag vill ladda mitt kamerabatteri, så det får nog bli ett senare projekt, alltså när vi är framme på saxenborg typ.

Och påtal om något helt annat så kruppar min mage totalt och det gillas verkligen, verkligen inte, jag är jätte bubblig i magen, alltså mår inte dåligt eller så, eller jo men har någon jävla klump i halsen och då mår jag alltid illa, men jag känner att det sitter där, jag mår inte illa annars, är jätte pigg och så. JAja, jag får helt enkelt hoppas att det går över alltså.

JAg vet inte om det blir något bloggande i helgen, jag lär verkligen inte ha tid med det tror jag. MEn om jag får tid över och om det finns något internet där så kanske jag skriver något inlägg, annars bloggar jag igen på måndag eller på söndag. Vet inte riktigt när jag kommer hem på söndag men. Annars finns jag på telefonen om ni vill något.
Nu ska jag gå och dricka något och ja, sen vet jag inte.
Kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback