290410

Jag är trött och less och vill egentligen bara sova, och därför ska jag göra just det... sova. När jag har bloggat klart. Jag har varit påväg att somna länge men inte orkat plocka undan datorn och lägga mig ner, tror det är höjden av trötthet.
Har varit en lång dag idag och jag har egentligen massor att skriva men helt ärligt så orkar jag verkligen inte.
Har konstaterat att jag måste börja vara hemma mer för att jag inte ska bränna ut mig, skolan blir lidande och det är allt annat än okej alltså! Det tar på kroppen och mitt huvud får aldrig riktigt vila, jag behöver en lång hel nu, och det är just vad jag ska få också. Ska se till att det blir en lugn helg och att ja får vila jag behöver verkligen det för att vila upp min hjärna, behöver slippa tänka på massa viktiga saker för en enda helg, och måste tillåta mig själv att göra det också. Sedan behöver jag sova ordentligt också, så det måste jag också se till att göra.
Just därför ska jag lägga mig nu men ställa väckarn imorgon, men inte allt för tidigt, bara så jag hinner packa och ta mig ner till stan innan klockan 11. Därför säger jag godnatt och sov gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback