100410 UNF

Ibland när man brinner för något tror jag nästan att man kan göra hur mycket som helst för just det. Det är inget illa, verkligen inte alltså. personligen tycker jag att det är bra. Det behövs personer som är engagerade, ställer upp och lägger sin fritid för att saker och ting ska gå runt. nu säger jag inte att man ska lägga allt sitt engagemang på en sak kanske och inte att man ska lägga all sin fritid för den delen heller. men det behövs personer som är villiga att göra det ibland. Jag är glad att jag är engagerad i UNF. UNF är en väldigt viktigt del i mitt liv. UNF får mig att växa som person och jag känner att jag kan vara den jag är och jag får chansen att visa vad jag kan när jag är på UNF. Jag lägger stora delar av min fritid på UNF, men det är så jag vill ha det för att jag mår bra av det.

Andra kanske anser att jag inte har något socialt liv för att jag är på UNF större delen av tiden. men jag menar, var finns större delen av alla mina kompisar? Det är på UNF och därför träffar jag många av mina kompisar när jag är just där. och jag spenderar tid med mina andra vänner också, försöker så mycket jag hinner med. För mig är UNF en plats där jag kan känna visa vad jag går för. UNF är verkligen något jag brinner för fullt ut och är nöjd att jag lägger mitt engagemang där och inte någon annan stans. Alla UNFare jag får träffa och allt jag gör inom UNF får mig att växa så otroligt mycket som person. För mig är det en plats att växa och utvecklas på. Där jag kan känna att det jag gör är uppskattat och att jag behövs.
Just därför gör det inget om jag anses osocial till livet utanför UNF, för de är trots allt mina vänner även när jag inte är på UNFaktiviteter.

Imorgon(idag) bär det av till skellefteå för att lämna värvar material åt UNF lilium. Och der är precis det jag har snackat om, jag fick veta det igår, och vad gör man inte för det man brinner för? Hur som helst blir det nog att stanna i ske-å tills på söndag som det ser ut nu, och det är ju inte helt fel? Men nu borde jag sova för klockan är ty 4 och det har tagit just 4 timmar att skriva det här förmjag har gjort massa annat också. HAr nog aldrig vart med om att det tagit så lång tid att skriva ett blogginlägg faktiskt.
men nu sova, kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback