140410

Fan ju mer jag pluggar och ju mer restuppgifter jag gör bort, desto mer känns det som det känns verkligen inte som om högen av resuppgifter blir mindre, inte ens lite även om jag trotsallt vet att den faktiskt blir det. Och att jag för närvarande "bara" har kvar 4 restuppgifter som för övrigt inte alls är särskilt komplicerade, men ändå jävligt jobbiga har jag insett. Och jag kommer antagligen inte fatta något av det jag ska läsa. Det hade varit mycket enklare om det var vanlig engelska, den där engelskan är skit konstig och den är liksom bara allmänt dryg tycker jag. Blir bara irriterad så fort jag tänker på den. någon som typ har lust att göra den åt mig eller något i den stilen?
Orkar verkligen inte ta tag i den så jag tror... att jag börjar med något annat istället typ.

Blir reklamanalyshelvetet istället, hur I HELVETE gör man en jävla reklamanalys :O... SAtan om jag gjorde alla uppgifter itid istället för att göra såhär. jag minns ju för i helvete inte ens hur man gör. det kommer bokstavligen att gå åt helvete...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback