200410 BRÄNNBOLLSYRAN!!!

Nu är jag hemma, har landat. bäddat sängen och varvat ned. Känner att stress nivån är ganska hög på något sätt ändå. Det är mycket som ska göras och den ena med det tredje. Omprov och nationella prov, fördjupningsuppgifter och massa annat. Har omprov imorgon kom jag på, så ska lägga mig och plugga alldeles strax. Måste verkligen klara det där provet alltså.
Jag och tove att gjort klart affischen ikväll och länkat den ÖVERALLT, mailat den till många, många folk(tror jag). Länkat den lite till och lite mer efter det. den SKA spridas.  och spridas ännu mer. ALLA sak veta om brännbollsyran.
Det kommer bli GRYMT!
Det kan snart inte finnas en enda UNFare som är aktiv på FB som inte har sett affischen alltså. Jag hoppas verkligen att alla har sett den eller kommer att se den. Ingen kommer att missa den, det är bara så det är helt enkelt!
Tycker att alla UNFare ska komma på på Brännbollsyran. Det kommer bli världens fest! Och jag tycker att ni alla ska hänga på faktiskt.

Har visat Tove var min skola är så hon vet vars hon ska hämta mig på fredag när vi ska åka till Ludvika/saxenborg. Kollat körvägen dit och massa annat också. Saxenborg ligger grymt avsides bara så att alla vet det. Men det kommer bli underbart tror jag.
Och påtal om det vet jag inte vilken dag jag lever i ännu. Tidigare idag hade jag tisdag, för några timmar sedan levde jag i onsdag och nu känns det som om det är Torsdag. Men det är ONSDAG imorgon, onsdag, onsdag onsdag.

Nu ska jag avrunda detta inlägg och lägga mig och plugga så jag får något gjort. men först ska jag gör amig i ordning. kramen<3


(om ni klickar på bilden kommer ni till vår hemsida)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback