070410

Hallo där. min dag har varit fin. eller ganska i alla fall. Tog bussen, som jag sa in till stan och träffade Sara. Var med henne i någon timme, minns inte riktigt hur länge, men det var väl kanske inte det viktiga egentligen. Det var skönt att få bubbla av sig lite, rensa hjärnan och dela med sig. Känns så mycket lättare nu om jag ska vara ärlig.
Käkade pizza på avenyn och drog sedan hem igen, jag har med andra ord inte alls gjort så särskilt mycket idag.
Imorgon blir det nog stan igen skulle jag tro, som det ser ut nu, ska försöka ta mig upp vid 10 tiden tror jag.. Orkar verkligen inte sova bort hela dagarna alltså, det känns så fruktansvärt onödigt att sova bort hela dagarna när jag egentligen kan göra något vettigt alltså.
HAr egentligen inget att säga, och har inga bilder att ladda upp heller så nu sätter jag punkt för idag och säger godnatt. kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback