080410 vår?

är det inte underbart egentligen? när man går ut och ser att snön har tinat jätte mycke? Jag får värsta vårkänslan, verkligen. jag blev verkligen super peppad på vår igår och rotade fram mina gamla skor ur garderoben, och gamla är dom, ni som har följt min blogg länge känner kanske igen dom. Jag införskaffade nämligen dessa skor i Augusti 2008, så dom är alltså över 1½ år gamla. jag kan lova att dom är långtifrån lika vita som dom var då, och som dom är på bilden. Inte lika sköna heller, men det beror på att jag inte är van vid dom just nu. Jag tror det är dax att slita fram vårjackan också. Åh så jag längtar tills det verkligen är riktigt vår nu alltså. Och för er som inte vet det så är det 2 månader och 2 dagar kvar tills vi får sommarlov!!
Fattar ni, 2 månader det är ju liksom inget alls. Dock är det inte bara positiv energi som jag får av det, för jag har fruktansvärt mycket restuppgifter. Sedan är det nationella prov och 2 andra omprov som jag måste göra. Men det löser sig (hoppas jag)

Nog pratat om skor och vår. Jag sitter i alla fall helt själv på kontoret just nu och väntar på att Sara ska komma tillbaka. Det är faktiskt ganska lung toch skönt att sitta här måste jag säga, även om jag anser att det är svinkallt här, men det är bara kallt när jag sitter själv. Men jag överlever, det var kallare i tisdagskväll måste jag säga.
Dagen rullar på och jag har inga som helst planer, eller jo det har jag. men jag vet inte vilken av dom det blir än, men det märker vi nog. Jag vill redigera bilder, men konstigt nog finns det inget photoshop på dn här datorn(konstigt va, eller inte haha) så det får bli ett projekt tills jag kommer hem tror jag.
ska plugga ikväll också tror jag, lite naturkunskap eftersom jag har omprov i det på tisdag, och jag måste verkligen klara det.
Jaja, nu ska jag inte plåga er längre. Kramen<3



en bild från Arboga ifjol, jag saknar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback