080310

Snabb update innan jag ska sova igen. Somnade med datorn i knäet, stabilt, eller inte men men.
Dagen spenderades i stugan med god mat och gott fika, och trevligt sällskap för den delen också.
Jag glömde kameran här hemma, vilket var väldigt klantigt av mig eftersom jag verkligen hade tänkt ta med den, och jag var jätte sugen på att fota när vi var där. Men sånt är livet, är det fint väder imorgon ska jag fota efter jag städat mammas bil i alla fall, så är det bara.
Hur som helst så har vi i alla fall bokat en utlandsresa till Tunisien nu, vi åker den 14e och kommer hem den 22a, kommer bli galet nice tror jag. Ser verkligen fram emot det, de blir en perfekt avslutning på sommarlovet tror jag. Jag ska bara se till att jag håller mig frisk! både innan och när vi är där, och när vi kommer hem!
Hotellet ser väldigt fint ut också!

Men nu ska jag faktiskt sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback