081010

Haha, gillar att jag bara skrev PAJ när jag publicerade det här, synd om någon av er läsare läste det här då.
Jag är trött, ligger i sängen och ska strax sova.
Jag börjar försöka vända tillbaka dygnet, ja jag vet att det faktiskt är 2 veckor kvar till skolan börjar, men jag måste ändå börja vänja mig faktiskt. Sedan orkar jag inte vara upp till 2 på nätterna längre.
Det är mycket skönare att sova måste jag säga!
Men klockan börjar ändå dra sig frammåt nu, och jag ska faktiskt lägga mig och sova, för morgondagen lär bli en ganska lång dag faktiskt. men sånt är livet.

Om 4 dagar drar vi i alla fall till Tunisien ;D och det ska bli GRYMT skönt faktiskt. Längtar verkligen. Bara mitt halsont försvinner så skulle det vara ännu bättre faktiskt. Sedan är man hemma den 22a igen, och den 24e börjar skolan. kan det bli bättre? nä, eftersom jag är LITE(!!!!) peppad på skolan faktiskt.

påtal om något annat så funderar jag på att starta en ny blogg... En blogg där jag skriver mer om mina åsikter och sånna saker, eftersom jag inte gör det så mycket här heller för den delen, men jag ska bli bättre på att blogga när skolan börjar. Känns som jag sagt det förut... Men jag ska inte skriva sånna här oseriösa inlägg som inte har någon röd tråd alls, jag menar vem vill läsa?

'

sämsta bilden, men där ska vi i alla fall bo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback