082310 dygnsrytm?

Ja, nu kan man väl officiellt säga att sommarlovet är slut, eller? Inte kan jag påstå att det känns sådär jätte bra. Men samtidigt känns det rätt kul att få träffa alla igen eftersom man inte hunnit träffas under sommaren direkt, men som sagt det hade verkligen varit skönt att ha sommarlov en aning längre. Fast man får ju inte alltid som man vill heller.

Schemat för höstterminen är väl, jag vet egentligen inte. Det är inte dåligt men inte heller jätte bra, så det är väl någonstans däremellan skulle jag tro.
Kommer dock ha två timmars hål varje måndag och tisdag, vilket jag inte kan påstå känns lika roligt om jag ska vara ärlig, men jag lär nog hitta något att roa mig med hoppas jag i alla fall.

Men så var det de här med att få en normal dygnsrytm, det går bara inte känns det som just nu. Men jag har bestämt mig för att sova när jag skrivit klart det här, så får vi se hur det går.
Men nu ska jag nog avsluta. Kramen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback