082810

Sorry för den totalt urkassa uppdateringen, men lämnade in min dator i torsdags, pg a batteriet. dock fick  jag tillbaka den igår, fredag. Magnus sa att det var ett nytt batteri när han gav den till mig, men jag vet inte för jag kunde ändå inte starta den när jag kom hem. Får väl se på söndag när vi kommer hem eftersom min laddare är där.  men det löser sig nog.

Första skolveckan har gått och det känns faktiskt riktigt bra, men väldigt drygt. Men det beror mest på att våra dagar är så förbannat långa. 8:30-15:30 varje dag utom fredag då jag slutar 14:55(eller hur var det nu, ja ibland kanske, ibland slutar vi senare och tidigare vissa). Klassen är likadan som förra året, lika pratiga, eller vad man nu vill använda för utrryck. Dock har vi ju inte haft alla lektioner än vi har bara haft vangliga lektioner två dagar, så vi får se hur det blir nästa vecka.

Sitter i alla fall i Övik nu, har haft en grym dag, kollat på invigningen av Botniabanan, käkat pizza, och sen middag på Subway så jag är galet mätt. Och imorgon blir det att käka på droskan, men nu ska jag ta och avrunda och sätta mig och se flickan från ovan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback