083010

Mitt huvud kan ju bara ge upp alltså, jag orkar verkligen inte.¨HAr fortfarande huvudvärk och det verkar verkligen inte vilja gå över heller. Och det värsta är nog att jag inte vet vad det beror på heller. Men jag ahr i och för sig haft huvudvärk flera dagar nu, ja inte hela dagar alltså. Skit samma ska sluta klaga över det nu.

Har hur som helst slutat nu, alltså nästan en timme tidigare än vad vi egentligen slutar, vilket är väldigt nice, men jag orkar faktiskt inte åka hem eftersom jag ändå inte har något att göra hemma.
Har fan inte ens en kudde så jag kan lägga mig och sova. Det känns inte riktigt okey om jag ska vara ärlig.

Funderar ändå på om jag ska dra mig hemåt och köpa mig något att äta påvägen hem bara för att jag ska få i mig något eftersom det nog kommer bli ganska så sen middag.
Ska hur som helst lägga bort datorn nu eftersom jag inte kan fokusera längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback