083010

Fan mitt jävla huvud dör och jag vill bara att alla ska vara tysta och sluta leva om så jävla mycket. Inte har jag några alvedon på mig heller och det gör verkligen inte saken bättre kan jag lova.
Just nu har jag hål i ca 2 timmar, känns ju inte sådär överdrivet roligt faktiskt. Men jag får väl helt enkelt göra det bästa av det med min förbannade huvudvärk också.
Sedan har vi tydligen historia och efter det har vi Multimedia, får väl se hur det blir. Om min huvudvärk inte går över vet jag faktiskt inte om jag orkar.
Vi har i alla fall haft Rörlig Bild nu på morgonen och det gick väl bra antar jag. Vet inte om jag gjorde något vettigt men.

Igår vaknade jag med huvudvärk också, det var verkligen inte kul kan jag lova. Men den gick i alla fall över sen.
Och just nu vet jag verkligen inte vad jag ska skriva faktiskt. Vi käkade på Droskan igår och det var riktigt gott och mättande, men det är det väl alltid?

Orkar inte skriva mer nu så jag lägger ner försöket med att skriva ett vettigt blogginlägg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback