083110

Ligger på golvet i skolan nu och är fortfarande galet hungrig, jag ljuger inte. Det är så fruktansvärt roligt när den maten som man ska få har tagit slut och dom har värmt korv som jag misstänker är från förra onsdagen. Korven är delvis så seg så att man inte ens kan sticka gaffeln i den. Den är kall och det känns som den består av 0,5cm tjock SEGT skin.  jag kan lova att det inte var gott. Sedan fanns det äpplen, men det är ungefär lika lätt att äta som hårdbröd, medtanke på att jag fortfarande har ont i tänderna sedan förra veckan. Jaja. jag fick mig i alla fall lite fil och flingor som tur var. Inte för att jag vet om det verkar ha hjälpt så våldsamt mycket.

Men som sagt så ligger jag i alla fall på golvet i skolan nu och bara väntar på att tiden ska gå så att lektionen kan börja, har Medieproduktion B då tills typ halv 4 sen slutar jag, nog för att jag nog lär bli kvar på skolan ett tag. Ska nog försöka göra psykologiläxan skulle jag tro.
MEn orkar verkligen inte skriva mer nu alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback