080210

Jag ahr tappad grepped om bloggandet, hinner aldrig, orkar, har ingen lust. Har inget att skriva om för den delen heller. Jag vill skriva, samtidigt som jag faktiskt inte alls vill skriva. Kan någon vänlig själ som faktiskt läser min blogg trots allt ha vänligheten att KOMMENTERA om vad vad ni vill läsa eller bara slänga in en kommentar!

Idag(igår) har jag i alla fall varit på stan med Jocke och hans tyska vän;) som jag inte minns namnet på just nu. Men det var faktiskt rätt så trevligt, var kul att göra något annat än att bara sitta hemma och ruttna bort. Det känns faktiskt som om jag gör det. Vi gick i alla fall runt och tittade på kläder, och jag tittade på skor, hittade ett enda par som jag tyckte var snygga. Inte för att jag köpte dom men.

Hur som helst så imorgon (idag) så ska vi nog till stugan och hälsa på Mormor och om inte det blir så ska jag nog träffa pappa, vilken jag verkligen vill göra också. Men jag vill verklgien till stugan också. Så jag får se hur det blir med det där, det är inte alltid så lätt att bestämma sig faktiskt.
Jag ska faktiskt avrunda nu och sova..


Jag säger bara en sak. lyssna och njut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback