082210 trött!!!

Sorry för väldigt dåligt uppdatering, men jag har som sagt varit i Tunisien i en vecka och det har verkligen varit helt obeskrivligt underbart faktiskt! En vecka av grymt mycket sol och bad och det har verkligen varit galet varmt, Ja underbart har det verkligen varit. Och jag kan faktistk rekomendera er att åka till Tunisien, det är verkligen värt det.
Även om värmen som sagt inte alltid var så rolig, så ska man inte klaga på värmen, särskilt inte när det är så kallt som det är här just nu.
Kan säga att det var en ordenlig omställning att komma från +40 till +15, det känns mer som om det skulle vara minusgrader faktiskt, men det lär ju ta ett tag innnan man har ställt om sig i alla fall.
Ska lägga mig direkt efter jag skrivit klart det här eftersom jag måste börja vända tillbaka dygnet då skolan börjar på Tisdag.

Men ska skriva mer om min resa till Tunisien så snart jag bara har orken. Då ska ni få bilder även om jag inte tagit så många. Men en del ska ni i alla fall få se.
Men nu måste jag sova!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback