120210

Well, jag har varit sämst på att blogga de senaste dagarna, men jag har varken haft tid eller ork känner jag. Skolan tar verkligen upp ALL min tid den här veckan, är på skolan 08:00 enbart för att plugga, trots att jag egentligen är ledig. Ni får tycka vad fasen ni vill, men det är vad som krävs för att jag ska göra mina uppgifter, och lämna in dem. Och nu har jag faktiskt bara kvar 5 stycken som jag måste göra imorgon! Har lämnat in 3-5 st idag. Och gjort klart en. 
Så imorgon blir det att FOTA hela dagen, eller i alla fall tills jag är klar. Det jag ser framemot minst är att skriva ut dem, för jag har inte gjort det än, så har inte så jätte bra koll på hur man gör.

Hur som helst så har jag varit hemma lite mindre än en timme efter att jag varit och sett spexet med de andra i gruppen - Malin dock. Jag och Teo gick sist, vi gick ca 22:35 och då var det ändå inte slut. Så jag hoppas att föreställningarna på lördag inte är lika långa.  Kommer ju bli intressant att se om vi kommer hinna äta något på lördag, men vi ser väl.
Nu ska jag i alla fall packa undan datorn och sova så jag orkar ta mig upp imorgon. godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback