120310 sova!

Min statistik ser ut som alperna just nu, vilket i och för sig inte är något dåligt eftersom jag faktsikt tycker om Alperna!

Men jag vet inte riktigt vad det hade med allt annat jag ville blogga om. Jag uppdaterar detta inlägg, och klockan är för närvarande 00:15. Jag borde sova nu kan jag säga. Jag borde sova så jag orkar stå upp de timmar jag ska filma imorgon.

Min dag har bestått av lite plugg, inte lika effektivt som de andra dagarna, men fotade en del bilder som jag faktiskt är nöjd med. Började 12:30, dock var det bara jag och Jesper som var på skolan då. Men vi började packa all utrustning och Alexandro kom när vi nästan var klara, och Teo kom när vi var klar. Packade ner allt vi skulle ha, och hoppades på att vi inte glömt något. Men känns som allt är med nu faktiskt! 
Åkte till Kajsa och lämnade utrustningen innan jag åkte hem, så min dag var otroligt slapp. Kanske lika bra det med tanke på hur morgondagen lär bli.

Får hämtning 10:50 och innan des bör jag ju som vara klar. Så jag ska lägga undan datorn nu och sova, nu när äntligen blivit trött igen!

 

Nu blir ekkas mössa kapad, förlåt. Om någon vet hur man ändrar bredden på där man har inläggen, hjälp mig!
Det här är i alla fall en bild från Öppet Hus när jag håller på med liveredigering, det är nog en av de roligaste sakerna jag har gjort!


Kommentarer
Postat av: mirandaj

tkr du ska ladda upp fler bilder på mig ;P haha xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback