120610

Ligger hemma i sängen och fryser som jag vet inte vad. Försöker ta nya tag och se saker från en positiv sida, men det går inte lika bra som jag hade önskat. Försöker bita ihop och tänka, imorgon blir bättre. Men hur mycket jag än försöker intala mig själv att det kommer vara bättre imorgon så lyckas jag inte så bra som jag hade önskat att jag skulle. Allt är kaos i min hjärna magen mår bajs, och jag fryser och mår dåligt. Jag har ångest inför imorgon, vill verkligen inte dit, men jag vill dit ändå! Allt är bara en enda stor grötig röra just nu.
Borde verkligen sova bort mina I-landsproblem nu istället för att ligga här och klaga, det finns värre problem i världen än det här liksom! So yeah.

Vi kör en omstart på det här nu då! (för jag är lite inne i spex just nu)!! Godnatt!

Vi kör ett citat från spexet:

Hövdingen; Vi måste nog kalla in NCIS!
Frun; Vilka är NCIS?
Hövdingen; Några Civilklädda Ivriga Spanare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback