120810

ligger i sängen just nu och ska bara blogga innan jag ska sova, är så otroligt trött ikväll, så jag vet inte vad jag ska säga för att beskriva det. Det är lite halvsjukt egentligen.

Min dag har i alla fall varit väldigt seg på något sätt. Jag vet inte om det beror på att jag suttit och redigerat film större delen av dagen, från kl 09:00-18:30 med ett uppehåll mellan 11-12 och 13:30 -15:30. Jag var ganska less när jag åkte hem kan jag säga. Satt kvar på skolan och hade bett Emma komma så att hon kunde larma sen. Så satt helt själv i skolan i en timme kanske, det var väldigt(!) dött. Hur som så är ca 42 min färdig redigerat nu, det går verkligen frammåt, även om det går otroligt, otroligt långsamt, har dock hunnit mer idag än igår. Eller kanske inte för jag kom just på att jag gjorde bort mig lite, och har inte klippt bort det svarta i början, oops, vi gör det sist så kan vi låtsas som att jag har kommit längre än vad jag egentligen har gjort...
Ja, det går i alla fall framåt, och det är väldigt påfrestande att sitta och redigera film, det är otroligt mycket, kolla igenom klipp, kolla igenom dem en gång till, osv. Men nöjd är jag ändå!

Jag ska lägga undan datorn och sova nu så jag orkar sitta och redigera helda dagen imorgon också, ska dock hinna med mina rester också har jag bestämt!
Även om jag egentligen inte ser framemot morgondagen, men det kan vi ta en annan gång, för det är faktiskt en helt annan historia som inte alls hör hit. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback