121010

Ligger i sängen just och bara väntar på att ta mig för att lägga mig och sova. Bev just väldigt besviken på mig själv när jag insåg att jag inte har gjort mig iordning ännu! Jag som verkligen lände för att bara lägga undan datorn och sova sedan. Nu måste jag liksom resa mig upp och gå och göra mig i ordning också. Känns som det är med nöd och näppe jag kommer orka det alltså.

Jag har i alla fall äntligen en hel helg framför mig, på 12 dagar har jag haft 1 dags helg.... Jag känner att jag förtjänar den här helgen, och överväger att göra som Kajsa sa att faktiskt ta ut kompledigt på måndag för att vila upp mig, jag skulle verkligen behöva det. Samtidigt måste mina rester verkligen bli gjorda/lämnas in. Och spexet bli färdigt, det är 6 min grovklippning kvar, sedan att fixa till ljudet och allt sånt. 

Som jag nu sa 6 minuter kvar! Förstår ni hur otroligt lite det är. Det är knappt så att jag fattar det själv liksom.
Känns så sjukt att jag suttit och redigerat något som är 2 timmar långt. Jag tyckte att vi fick göra långa filmer nu senast, (även om vi skrev manus och allt sånt då, vilket jag inte gjort nu) men jag har redigerat det här, och det var så sjukligt mycket. Så nu när jag har 6 min kvar (och våra sista filmer var 5-10 min långa), och 6 min känns som att det inte är något alls längre.

Men nu ska jag sluta svammla och gå o sova känner jag, är dock sjukt sugen på saft men haha. godnatt<3

Well om ni tittar noga, eller klickar på bilden och kollar noga kan n få en glimt av mitt redigeringsarbete!



Kommentarer
Postat av: Vicky

Den där bilden blev ju skitbra! :D

Postat av: mirandaj

skaffa fler då :P haha^^

2010-12-11 @ 12:51:12
URL: http://mirandajakobsson.blogg.se/
Postat av: mirandaj

smyg ta då :P haha^^

2010-12-11 @ 19:24:29
URL: http://mirandajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback