1216(7)10

Jag suger på mina 30-dagars utmaning känner jag. Men jag har verkligen ingen tid över just nu. Imorgon lämnas sista resten för terminen in, orkar inte med resten just nu medger jag. Jag behöver jullov nu, och inget annat än ett LÅNGT jullov, känns otroligt skönt att avslutningen är imorgon(idag), och efter det = klippa ihop spexet, sedan låta Alexandro lägga in grafiken innan vi exporterar, och DONE!

Förövrigt är jag typ otroligt lycklig idag, jag blev så sjukt glad att jag började gråta. Första gången på väldigt länge jag gråter glädjetårar, men jag tror ingen förstår lyckan i det här. För mig är det helt sjukt, förstår det inte riktigt själv.  Så glädje är dagens ord för mig.

Nu ska jag sova, så jag orkar ta mig upp, försov mig imorse, men blev bara 5 min sen. Men tänkte hinna åka med Emma imorgon, så det är bäst jag sover nu. Godnatt<3

just so sick!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback