121910

Vet inte vad det är med mitt bloggande, har tappat inspirationen, är slö och har bara allmänt ingen som helst ork just nu. Men det är jullov, det ska bli ändrig på det här nu känner jag.
Men vad gör man när man inte har någon inspiration till att blogga? Man skiter helt enkelt i det.
Sedan är det ju så att när jag har något att skriva om har jag ingen ork till att skriva. Så ja, sorry helt enkelt.

Sedan har jag ju inte sagt att jag har JULLOV nu!!! Ni förstår nog inte hur otroligt skönt jag tycker det är, liksom ingen skola på över 3 veckor, inget plugg(kanske lite men den risken är minimal). Bara ta det lugnt, that's what i need right now.
Blev inte klar med spexet, men who cares? K sa åt mig att ta jullov, och det gjorde jag också, hade inte kunnat kännas skönare faktiskt.

Och om utmaningen igen, säger bara:tar det när jag orkar!
Godnatt!

Nu ska jag sova, och ogilla mina grannar lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback