122210 dag 3

Det går bra det här va, eller inte.
Men jag försöker verkligen, jag vet bara inte vad det är med mig. Är hemma hela dagarna, sitter nästan vid datorn hela tiden, varför bloggar jag bara inte? Orkar knappt nu när jag till och med har börjat? Jag har liksom ingen inspiration till att skriva, dessutom är jag jätte trött just nu!

Ingen justämning har jag, inte de minsta, jag vill ha det men den finns liksom inte där, inte ens när jag anstränger mig för att känna julstämning, varför?

Egentligen är jag opepp på allt, och har ont i magen....



Så ska skriva om dag 3 nu, mina föräldrar, mina föräldrar är mina föräldrar.  Och även om jag bråkar med dem ibland så älskar jag dem otroligt mycket, det är ju trots allt mina föräldrar.

Min mamma heter Maria och är 46 år.
Jag tycker att hon är awesome på att laga mat, men att hon sedan själv kanske inte tycker det är en annan femma. Sedan är hon jätte duktig på att måla!!!

Min Pappa heter Anders och är 49 år och Bor i Övik.
Min pappa, han vet GRYMT mycket, och har oftast svar på det mesta. Ibland känns det som att han är ett levande uppslagsverk!!

alltså jag suger på det här, vafan ska jag skriva? godnatt i alla fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback