122610

Ursäkta, igen för dålig uppdatering, men det är faktiskt jul och jag har verkligen fullt upp. Sedan har jag inte mått särskilt bra faktikt.

Min julafton var i alla fall väldigt bra måste jag medge, alla julklappar var helt underbart bra. Och jag tänkte skriva ner en del av det jag fick senare. Det var verkligen en jätte trevlig kväll, även om jag större delen av dagen satt inne på mitt rum vid datorn för att fixa mammas julklapp, gjorde ett bildspel till henne.
Spelade även TP på kvällen med Sandra, Claire, Mamma, Mormor och Lars. Jag, Sandra och Claire var på samma lag, och även om det inte gick så jätte bra hela tiden så vann vi tillslut i alla fall!
Vi åt en otroligt god middag, vilket vi gör varje år på julafton. Fråga mig inte, men det är verkligen någon speciellt med julbord, allt är liksom så mycket godare än vad det är resten av året.
Öppnade julklappar, och många var det måste jag säga.

Tyvärr har jag inga bilder att bjuda på för jag kände verkligen inte för att släpa runt på kameran.

Men det jag fick i julklapp var(en del av det):

*Presentkort på SF 100 kr
*2 Biobiljetter
*tjocktröja
*Presentkort på H&M
*Smink
*Halsband x2
*Stativ
*Mp4
+ andra saker

Nu ska jag lägga mig och se på TV och försöka sova bort mitt illamående, som ständigt verkar återkomma. Magen är mycket bättre, men dom senaste dagarna har magen vart knäpp... Så godnatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback