122910

Orkar inte med att blogga längre, vad är grejen liksom? Jag förstår inte nöjet i det längre. Det är jobbigt, tidskrävande och vad får jag ut av det?
Mest troligen är jag nog bara inne i en period men, det känns så drygt att det inte är sant. Min blogg känns trist också. Samtidigt så älskar jag verkligen min blogg, läste igenom gamla inlägg idag, med blandade känslor. Bloggen fyller förrästen 4år 2011, 4ÅR! Vet ni hur länge det är?

Hur som helst så är det onsdag idag, vilket innebär att jag ska träffa EMMELI. alltså jag är så otroligt taggad så det finns inte. Känns som de är sjukt länge sedan jag träffade henne nu. Och du är SAKNAD! Ska bli otroligt roligt att få träffa dig igen.

Men nu, om jag ska orka upp måste jag sova. Jag hade tänkt sova tidigt, lik förbaskat blev klockan halv 3. Så godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback