123010 - dag 4

So what? who do you think you are?

Det gick åt helvete med mitt blogginlägg, sparade de men de försvann, grattis! Det var ju jätte roligt. Så skriver om det, eftersom jag publicerat 2 ord, och nu är klockan 03:00 och jag vill bara sova!
Det är nyårsafton idag, jag ska sova så jag orkar vara social med min familj imorgon


Dag4 - Det här åt jag idag.

Hur intressant kan det vara att läsa om det jag har ätit idag, eller vad någon har ätit? Jag struntar ju egentligen i vad folk äter, vad har någon för intresse av det? Förstår inte varför personen som skrev listan tog med den punkten.
Men hur som helst, så det jag åt idag var 2 mackor till frukost och en hamburgare till middag!
Så det var mitt intag av föda idag, intressant va? Nä trodde inte riktigt det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback